OBJEDNÁVKA
Pri objednaní konštelácie je veľmi dôležité zadanie definovať v rámci oficiálnych kompetencií objednávateľa.
KTO SI MÔŽE KONŠTELÁCIU OBJEDNAŤ
- Každý, kto má zodpovednosť za firmu (už existujúcu alebo v príprave), za tím, oddelenie, živnosť, projekt, produkt, úlohu (napr. vstúpiť na nový trh, ukončiť obchodný spor alebo konflikt), akciu, proces, kampaň, neziskovú organizáciu, klub, transakciu, alebo ich časť - a chce vidieť, ako veci efektívne pripraviť, ako znížiť riziká a zvýšiť pravdepodobnosť úspechu, vedieť čo sa deje pod povrchom a ako ľahšie dosiahnuť svoje ciele.
- Ako fyzická osoba si môže konšteláciu objednať každý človek, ktorý dosiahol vek 18 rokov - na postavenie firemnej konštelácie nemusíte mať existujúcu firmu, stačí vám zámer firmu založiť a rozbehnúť.
- Za právnickú osobu môže objednať konšteláciu ktokoľvek, pričom obsah a rozsah zadania musí byť v súlade s kompetenčným poriadkom danej firmy a právomocami objednávateľa.
- Zadanie alebo cieľ, ktorý chcete dosiahnuť, môžete tiež definovať len v rámci vašich oficiálnych kompetencií - napríklad vedúca/vedúci oddelenia si môže zadať len tému, ktorá sa týka jeho oddelenia, a nemôže riešiť témy, ktoré patria do kompetencie jej/jeho nadriadených.
- Zadanie týkajúce sa celej firmy si môže zadať len riaditeľ/ka, konateľ/ka, predsedkyňa/predseda alebo člen/ka predstavenstva, pričom je nutné stále rešpektovať reálne kompetencie (napr. člen/ka predstavenstva zodpovedná/ý za predaj si nemôže zadať tému, ktorá spadá do kompetencie členky/člena prestavenstva ktorá/ý má zodpovednosť za výrobu a pod.).
- Pri kumulovaných pozíciách - keď je človek zároveň majiteľ/ka, štatutár/ka aj riaditeľ/ka - je možné zadanie definovať v zmysle všetkých pozícií. Detaily je vždy nutné prediskutovať individuálne - kontaktujte ma, ak máte otázky.
- Ak si chcú konšteláciu objednať naraz viacerí ľudia - napr. majitelia firmy, manželia v prípade rodinnej firmy, alebo členovia vedenia firmy - je to možné, ale je nutné stanoviť jednu zodpovednú osobu, ktorá potvrdí finálne zadanie a bude konšteláciu rozostavovať.
- Zadanie týkajúce sa vlastníckeho podielu si môže zadať len majiteľ/ka alebo zástupca investora - zadanie nemôže prekročiť kompetencie daného vlastníka v rámci stanov, spoločenskej zmluvy, akcionárskej zmluvy, a ďalších platných firemných dokumentov, ani nijako zasahovať do práv iných vlastníkov.
- Na postavenie konštelácie vo firme nie je vhodná prítomnosť zamestnancov ani iných osôb, ktoré nenesú zodpovednosť podobnú tej, ktorú nesia objednávateľ/ka.
Prípadné ďalšie otázky vám zodpoviem telefonicky alebo osobne:
KONŠTELÁR

Daniel Marek
konateľ a konštelár
Systemios s.r.o.
POSTUP OBJEDNANIA
Postup: 1 firemná konštelácia:
(individuálka alebo otvorený workshop)
- Prvý kontakt: Kontaktujte ma s otázkami a návrhom termínov na osobné stretnutie v Bratislave, na ktorom si prejdeme vaše zadanie a očakávania od konštelácie.
- Úvodné osobné stretnutie: Na osobnom stretnutí preberieme rámcovo vaše ciele, zadanie, očakávania na výstupy z konštelácie, základné informácie o firme/situácii, predpokladaný obsah a rozsah konštelácie. Odpoviem vám na otázky týkajúce sa zadania, konštelácie a podmienok spolupráce, požadovaných informácií, potenciálnych výstupov a prínosov, a možných termínov. Cenník pre 1 konšteláciu nájdete na stránke ceny. Akonáhle potvrdíte Váš záujem a predbežne dohodneme miesto a termín, predbežne zabezpečím dohodnuté miesto (záväzne ho potvrdím po úhrade platby).
- Dohoda o ochrane informácií: Pokiaľ mi budete poskytovať dôverné informácie, v prípade vášho záujmu podpíšeme dohodu o ochrane informácií v rozsahu a štandarde, ktorý používam pre strategické poradenstvo, získanie investora a predaj firmy.
- Objednávka: V zmysle dohodnutých podmienok spolupráce mi pošlete záväznú objednávku so všetkými náležitosťami.
- Zálohová faktúra a platba: Na základe vystavenej zálohovej faktúry uhradíte cenu prevodom na účet Systemios s.r.o.
- Objednávka miestnosti, pri workshope vypísanie termínu workshopu: Po pripísaní platby na účet záväzne objednám na dohodnutý deň a čas seminárnu miestnosť, v prípade workshopu priebežne propagujem workshop a objednám komparzistov, pokiaľ budú potrební.
- Stavanie konštelácie: V dohodnutý deň a čas postavíme vašu konšteláciu (bez alebo s komparzistami). Počas alebo po stavaní Vám budem priebežne odpovedať na otázky.
- Vyúčtovacia faktúra: V zmysle dohodnutých podmienok vystavím vyúčtovaciu faktúru.
- Dodatočné otázky a odpovede: Po postavení konštelácie som vám priebežne k dispozícii s odpoveďami na prípadné otázky.
Postup: 2 až 4 firemné konšteláci:
(anonymné konštelácie s komparzistami)
- Prvý kontakt: Kontaktujte ma s otázkami a návrhom termínov na osobné stretnutie v Bratislave, na ktorom si prejdeme vaše zadanie a očakávania od konštelácie.
- Úvodné osobné stretnutie: Na osobnom stretnutí preberieme rámcovo vaše ciele, zadanie, očakávania na výstupy z konštelácie, základné informácie o firme/situácii, predpokladaný obsah a rozsah konštelácie. Odpoviem vám na otázky týkajúce sa zadania, konštelácie a podmienok spolupráce, požadovaných informácií, potenciálnych výstupov a prínosov, možných termínov a ceny. V prípade väčšieho zadania je potrebných viac informácií, preto vám na prvom stretnutí poviem predbežný cenový rozsah, a finálnu cenu dohodneme po spresnení zadania a poskytnutí informácií o firme.
- Dohoda o ochrane informácií: Ak mi budete poskytovať dôverné informácie, v prípade vášho záujmu podpíšeme dohodu o ochrane informácií v rozsahu a štandarde, ktorý používam pre strategické poradenstvo, získanie investora a predaj firmy.
- Detailné informácie o zadaní a o firme: Na základe našej predbežnej dohody vám pošlem zoznam otázok, ktoré potrebujeme počas prípravy spolu prediskutovať. Otázky mi pošlete písomne alebo ich prejdeme osobne. Citlivé, vysoko dôverné informácie mi vždy odovzdávate osobne.
- Ponuka ceny a termínu: Na základe dodaných informácií a vašej a mojej dostupnosti si odsúhlasíme obsah a rozsah konštelácie, účastníkov (ak sa zúčastnia napr. dvaja spoločníci), miesto (vždy podľa dostupnosti konkrétnej seminárnej miestnosti v danom termíne), termín a cenu. Cena pre viac konštelácií je vždy individuálna - závisí od obsahu a rozsahu prípravy, zadania, počtu komparzistov a počtu konštelácií.
- Objednávka: V zmysle dohodnutých podmienok spolupráce mi pošlete záväznú objednávku so všetkými náležitosťami.
- Zálohová faktúra a platba: Na základe vystavenej zálohovej faktúry uhradíte cenu prevodom na účet Systemios s.r.o.
- Objednávka miestnosti a komparzistov: Po pripísaní platby na účet záväzne objednám na dohodnutý deň a čas seminárnu miestnosť a potrebný počet komparzistov.
- Priebežné otázky a nové informácie: Pri zadaniach väčšieho rozsahu počas prípravy bežne prídu nové, relevantné informácie, prípadne môžete mať dodatočné otázky. Všetky prejdeme osobne na 1-3 stretnutiach, ich výsledkom môže byť korekcia, rozšírenie alebo zúženie zadania.
- Stavanie konštelácií: V dohodnutý deň a čas postavíme dohodnutý počet konštelácií s komparzistami. Počas alebo po stavaní Vám budem priebežne odpovedať na okamžité otázky.
- Vyúčtovacia faktúra: V zmysle dohodnutých podmienok vystavím vyúčtovaciu faktúru, v prípade zmeny rozsahu a ceny prebehnú príslusné platby.
- Dodatočné otázky a odpovede: Po postavení konštelácie som vám priebežne k dispozícii s odpoveďami na prípadné otázky.
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ak máte akékoľvek otázky alebo záujem o spoluprácu, pošlite mi správu, obratom Vám odpoviem: