PRE NOVÉ prOjekty A STARTUPY
Firemné konštelácie vám prinesú pri malej investícii veľké praktické výhody:
urýchlia vývoj produktu a vstup na trh, vyladia biznis model a stratégiu, pritiahnu klientov, znížia riziká rozbehu, zlepšia spoluprácu v tíme, a viac...
SKÚSENOSŤ KLIENTA
Danielove konštelácie mi pomohli odkryť dôvody dvoch projektov, v rámci mojej firmy Samosa.sk. Jeden z nich sa nevedel rozbehnúť, mal dobrú publicitu, ale obchodne stagnoval. Odhalili sme isté prepojenia v rámci tímu, ktorý na projekte pracoval.
Po konšteláciách som ich mohol na rovinu komunikovať s tímom a zistené dôvody sa naozaj ukázali ako relevantné. Projekt som ukončil a mohol sa sústrediť na iné aktivity, ktoré kvôli nemu stáli. Vďaka trom hodinám na konšteláciách som ihneď vedel pracovať s príčinami, ktorých identifikovanie by mi inak zabralo niekoľko mesiacov a stálo ma podstatne viac peňazí.
ČO VÁM KONŠTELÁCIA UKÁŽE
Uvidíte skryté vzťahy a dynamiku vášho projektu, ktoré by ste zistili o týždne až mesiace - vďaka nim dosiahnete rýchlejšie výsledky, a ušetríte drahocenný čas, energiu a kapitál.
Príklady pre nové projekty a startupy:
Cieľ: Rozbehnúť startup / nový projekt:
- nájsť kvalitných ľudí do tímu za dobrých podmienok
- nastaviť optimálnu internú štruktúru a kompetencie
- zabezpečiť efektívnu tímovú spoluprácu a angažovanosť
Príklady výstupov z konštelácií:
- ako konkrétne zvýšiť atraktívnosť firmy pre kvalitných ľudí
- optimálna vlastnícka aj interná štruktúra a kompetencie
- čo zvýši a čo zníži tímovú spoluprácu a angažovanosť ľudí
Cieľ: Vyvinúť konkurencieschopný produkt:
- rýchlo vyvinúť čo najatraktívnejší produkt s nízkymi rizikami
- vytvoriť efektívny tím a proces vývoja a komunikácie
- vytvoriť účinnú marketingovú stratégiu a komunikáciu
Príklady výstupov z konštelácií:
- ktoré parametre produktu sú pre zákazníkov najatraktívnejšie
- ako rozdeliť úlohy v tíme, ako nastaviť proces a komunikáciu
- ktoré benefity komunikovať ktorým trhom/segmentom, a ako
Cieľ: Získať nové trhy a klientov:
- spustiť predaj nového produktu alebo služby
- zvýšiť predaj existujúcim aj novým zákazníkom
- vstúpiť na nový trh, spustiť nové formy predaja
Príklady výstupov z konštelácií:
- ako vnímajú zákazníci firmu, ako s nimi komunikovať
- čo urobiť pre zvýšenie atraktívnosti produkty/služby
- ktoré marketingové a predajné stratégie sú najúčinnejšie
Cieľ: Získať investora / financovanie:
- pripraviť firmu a zakladateľov na predaj, zvýšiť jej valuáciu
- nájsť vhodných investorov/veriteľov, a správne ich osloviť
- dojednať pre firmu optimálne podmienky financovania
Príklady výstupov z konštelácií:
- ako vnímajú investori a banky firmu, aký majú reálny záujem
- ktoré kroky urýchlia získanie financovania, a ktoré ho brzdia
- ktoré podmienky sú pre investorov dôležité, a ktoré nie
ČO TREBA NA POSTAVENIE KONŠTELÁCIE
Prípravu, priebeh a prínosy firemnej konštelácie najľahšie pochopíte naživo - kontaktujte ma dohodnúť si ukážku.
VAŠA FIRMA AJ SITUÁCIA SÚ JEDINEČNÉ
Uvedené príklady sú ilustračné - ak máte záujem privátne prediskutovať ako vám firemná konštelácia vie pomôcť dosiahnuť vaše ciele vo vašej konkrétnej situácii, kontaktujte ma:
Daniel Marek
konateľ a konštelár, Systemios
SKÚSENOSTI KLIENTOV
Konkrétne príklady a skúsenosti mojich klientov nájdete v časti "Referencie":